söndag 7 augusti 2011

Semester.

 
För en av de få gångerna i sommar har jag kännt mig riktigt Ledig och avkopplad, inget packa lådor ingen flytt inget jobbigt. Har en fantastisk "kollega" som först omedvetet lurar med mig på en Europe konsert och sedan lånar ut sin stuga i Skåne till mig. Hon är så omtänksam och snäll. Igår låg jag och gjorde minsta möjliga på Borstahusens badplats i sju timmar, hade med mig lite fika och två böcker. Sen har jag bara suttit utanför och i stugan och läst, ätit och facebookat lite. Helt underbart att bara behöva bry sig om sig själv. Detta är vad jag kallar semester, jag behöver inte åka till Tailand för att må bra det räcker så bra med lite fint väder vid havet. Frågan är bara hur jag skall kunna gengälda detta för detta har betytt mycket för nu är jag redo för att börja jobba i morgon oavsett om det regnar ända fram till April. Tack Katarina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar