fredag 26 augusti 2011

Det blev en bra torsdag !

Sökte efter lite spännande saker idag, orkade inte ha en vanlig Torsdag. Och visst blev denna dag bra. Började med en vinst på V64 på hela 37:-, sen en förfrågan om att spela korpinnebandy i vinter, det fortsatte med lite trevliga meddelande på FB och sedan min första fotbollsmatch på 14 år tror jag. Förlust mot mitt gamla lag med 11-1 men jag spelade i allafall ca 75 minuter. Laget är till stora delar nytt eller nygammalt så vi kan inte ens namnen på varandra än och vi ligger sist i div 6 Jönköping men det var iallafall en trevlig match med rättvist resultat och det var grymt kul att få spela en tävlingsmatch igen. Kvällen fortsatte på bästa möjliga sätt med Grillat och härligt tjöt med mina underbara kollegor som jag jobbat med i sommar på kollo. Kan Fredagen bli hälften så bra så blir den kanon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar