onsdag 10 augusti 2011

Främling

 
Har varit hemma på min gamla adress och haft hand om mina barn i kväll. Mycket märklig känsla, att ha hand om barnen var ju underbart men att vara i sitt gamla hem oj oj oj. Mina gamla möbler jag har bott i huset i fem år fram till för en vecka sedan ungefär men jag kände mig verkligen som en inkräktare trots att jag skulle vara där för att mitt ex jobbade ikväll. Jag vågade knappt sätta mig i soffan utan att jag funderade på att ringa henne för att se om det var okej. Känns som att man inkräktar på någon annans område fast jag inte har några egentliga belägg för att det är så, men känslan är inte skön. Men att få umgås med barnen vägde upp allt. Jag är glad att det inte ringde när jag var där för jag vet inte om jag hade svarat. Blir nog enklare när det gått ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar