onsdag 10 augusti 2011

Bekymmer ?

 
Om man är i USA ska man veta att väderstationerna registrerar nästan 900 tornados per år och vet man det är chansen patetiskt liten att undkomma alla. Vänta inte med att köpa en babian unge. om du väntar tills du kommer upp i medelåldern är risken stor att den överlever dig och det inte finns någon som kan ta hand om den. Kosmiskt stoff som kommer in i vår atmosfär ökar jordens vikt med 40000 ton om dagen. Men hittills har ingen räknat ut hur mycket tyngre den kan bli innan den faller. Vetenskapen säger att vårt universum faller sönder och sedan återbildas efter åttio miljarder år. Men de är inte säkra på när det föll sönder senast så det kanske är dags i morgon. Forskarna säger att man inte kan göra sig förstådd om man talar fortare än 400 ord i minuten, eftersom jag inte talar så fort så måste det finnas ett annat allvarligt skäl till att ingen förstår mig. Bara i USA produceras det en bok var femtonde minut, efter som jag inte läser så fort så ligger jag jäkligt långt efter. Vissa giftiga ormar tar sig fram i ca 25 km/h vilket är lite snabbare en jag om jag skulle försöka komma undan, tyvärr. Så nog med bekymmer för den här gången. Det kommer mera. Förästen så har bilden med bekymmer att göra för det är en bild på fd KGB högkvarteret i Tallin. Sov gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar