söndag 13 november 2011

Tv 4, vad är problemet ?

Blir så trött. Tittar på ett av mina favoritprogram på TV 4, Time out. Vad gör idioterna som skriver manus?? Dom har in en trolgtvis annabola käkande kroppsbyggarmonster. Hur tänkte ni där TV 4???? Efter att han varit där så hade dom nog lite otur igen när de skrev manus!! De tar in en kroppsbyggarmonsterkvinna eller transa eller något, såg i allafall ut som hon/han hade en penis i trosorna. Men VARFÖR i hel--te TV 4. Räcker det inte med att ni har ett drogförespråkande jä--a Pucko i Idol Jurryn? Nej ni har rätt, jag är inte trött jag är tokförbannad. Vad blir nästa steg i TV 4:as drogliberala plan. Bonde söker langare?, Robbinsson i Colombia?, Bygglov i Amsterdam?, Äntligen hemma hos Sven Nylander? Tvättade pengarna på bordet?, Nyhetsmorgon med Plura & Sanna Bråding? Ja listan kan bli längre men jag orkar inte, de får använda sin egna fantasi. Vad är det för sketna företag som sponsrar denna "fina" tv kanal? Ställ lite krav för f-n! Jag ber om ursäkt för att jag inte skriver på svenskaakademiordbokssvenskan men nu är jag arg så snälla stå ut med det. Tv 4 är ju en av de kanaler som når ut till flest tittare borde man inte kunna kräva lite ansvar då? Nä just det chefen där heter ju Jan Scherman, det förklarar en hel del men är absolut ingen ursäkt. Dom har ju sina fina grävande journalister med som Lennart Ekdal, förlåt alla riktiga journalister för att jag satte honom i ert fack. Ja det finns värre kanaler (Tv 3) men det är inte heller någon ursäkt för att använda hjärnan så lite som möjligt. Nä jag hoppas det finns folk i ledningen för Tv 4 som har lite ryggrad och civilkurrage som kan laga läckan innan Tv 4 gör Titanic sällskap någonstans på botten omöjlig att bärga. Nej jag är inte alltid arg och tack iallafall Tv 4 för uppslaget till detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar