lördag 8 oktober 2011

 
Ja ha då sitter man här. Var ett tag sedan jag skrev, har varit mycket jobb och för fint väder när jag varit ledig. Känns som att saker och ting börjar ordna sig. Lägenheten färdigrenoverad, barnen här igen och de tycker nu att detta är ett fullvärdigt hem, jobbet har fått struktur, jag/vi vet vart vi vill med vårt arbete för ungdomarna. Skönt iallafall att det är helg nu. Har jobbat lite för mycket denna veckan suttit i ett par timmar för att få i hop schemat eftersom jag är "förbjuden" att göra mer övertid. Skall snart åka med femåringen till Innebandyträningen. Han är helt otrolig, han har inte pratat om annat sedan han kom hem till mig för två timmar sedan. Andra träningen någonsin och han planerar redan var han ska spela när han blir stor. Det är i allafall skönt att alla tre barnen har bra fritidsaktiviteter så som, Innebandy, Trumpet, Fotboll, Kör, Dans, Friidrott. Måste ju vara bra träning för livet att umgås med jämngamla och vuxna som inte ingår i familjen samt att de rör en hel del på sig. Nä som sagt skönt att kunna gå på och möta livet utan att det finns en känsla av kaos för att det ena eller andra inte är klart. Ha en bra helg.

2 kommentarer: