tisdag 17 maj 2011

Var, när, hur, varför? Jag har för få svar till alla frågor.

 
 ...........visst är det underbart när man får frågor man inte kan besvara helt utan bara halvt, tack vare att det bara finns ett visst mått av sanning i frågan/påståendet/underliggande meningen/what ever. Jag är inget lallalo, prata med mig. Jag är inte utnyttjad av illvilliga människor i min närhet bara för att jag är i en situation som jag faktiskt är ganska lycklig i nu efter 10 månader. Ja jag kommer att flytta ifrån mitt hem inom en snar framtid men jag kan vara lycklig ändå. Lyckan ligger i att det finns människor som bryr sig och peppar mig, därför blir jag lite ond när man hittar på saker som bara stämmer till 75%. 25% s lögn låter ju inte så farligt men det kan såra, och om det sårar oskyldiga blir jag förbannad. Som sagt, jag är inte utnyttjad, jag väljer själv vilka situationer jag utsätter mig för så ska ni vara sura på någon så var sur på mig. Jag vill absolut inte såra någon i min familj därför är det tråkigt att vissa har en historia utan riktig krydda och kryddar till den själv för att det blir mycket mer spännande att berätta då. Som sagt utsätt inte människor som jag tycker mycket om och ni inte känner, för rykten bestämmer inte jag det gör ni och tänk er för innan vad konsekvenserna blir för dom människor som aldrig gjort något fel men som åker med bara för att det kunde varit så. Kommentera gärna detta inlägg om ni tycker jag är dum, rätta mig om jag har fel, tyck något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar