söndag 21 juni 2009







Jag heter altså Johan och är 37 år. Jag bor tillsammans med min fru och våra tre barn i Habo 2 mil nordväst om Jönköping. Jag tycker om mitt liv och min önskan är att jag skall få bli riktigt gammal för det finns så mycket roligt jag ännu ej har gjort. När man har mycket släktingar så är inte alltid livet helt enkelt, bilolyckor, cancerfall, självmord, skillsmässor, ADHD mm, därför vill jag ha kul varje dag, jag vill inte ha missat förmycket den dagen jag lämnar in (på min begravning vill jag att man spelar spela för livet med Peps Persson för den texten är så bra och musiken så glad.). Jag har en underbar familj, ett fantastiskt jobb och en minimal fritid ;). En del människor tycker jag skall lugna ner mig ibland, men då kan jag ju missa något roligt. Jag äter för lite grönsaker, dricker förmycket coca cola och jobbar ibland aldeles för mycket( har fler olater för mig men p.g.a tidsbrist så kommer de inte med här denna gång.) men jag trivs med detta. Jag jobbar just nu på Fritidsförvaltningen i Jönköping och har bl.a Gränna fritidsgård som arbetsplats. Jag har insett att jag har världens bästa jobb, i Gränna har jag underbara kollegor(timledarna inräknade naturligtvis) och fantastiska ungdomar. Jag har aldrig blivit så bra emottagen på en arbetsplats av "brukarna" som i Gränna. Jag vill alltid försöka hitta de positiva sakerna i livet och bygga på dem men jag kommer säkert att skriva om allt möjligt för jag gillar att vrida och vända på saker/frågor/påståenden. Jag gillar altså att grubbla över totalt onödiga och livsviktiga saker. Jag är väldigt musik och sportintresserad samt så älskar jag onödigt vetande något jag nog ärvt av min far och mina farbröder. Nu vet den som läser detta lite om mig och det kan nog då bli lättare att förstå varför jag säger/skriver som jag gör. Jag har en kollega som påstår att jag är ett bokstavsbarn och troligtvis har allt från a-ö samt @, troligtvis är detta helt sant så jag kommer inte att anmäla henne för kvacksalveri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar