söndag 21 juni 2009


Då skall jag väl också börja plåga världen med vad jag tycker och tänker, världen det blir väl bara de nära & kära för att de är nyfikna och hoppas på att deras namn dyker upp någon gång. Jag har letat efter ställen där man kan skriva av sig och dela med sig men jag är så dålig på att uppdatera. Började med Facebook men det är svårt att skriva längre grejer där, har kvar min facebook för det är en jättebra sida om man vill ha i väg snabba grejer och för att hålla kontakt med folk. Brukar få frågan -vad är det för fel på att ringa då? Jag kan bara säga, inga större fel men aldeles för få rätt, skall man prata i telefon så krävs det ju att den andra personen är ledig precis samtidigt och att han/hon vill prata just då. Telefonen är bra inget ont om den men här kan jag komminucera med dem som vill lyssna, resten kommer högaktningsfullt att skita i vad jag gör här och det tycker jag är helt okej. Någon kommer att irritera sig på att jag särskriver för mycket och har meningar med 102 kommmatecken i men nu är det jag som bestämmer här så take it or leave it. Hoppas alla har haft en skön midsommarhelg samt att den riktiga sommaren kommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar