lördag 16 april 2011

Änglar finns!

 Livet kan kännas helt pissigt och man vet inte hur man skall räta upp det igen och då finns de plötsligt där. Människor som får en att skratta att tro på livet att må bra att känna att jag är inte helt oduglig. Det som är spännande är att ens gamla vänner som man inte haft kontakt med på 12-15 år inte är dessa personer av naturliga orsaker eftersom de omöjligt kan veta hur du mår. Det kan vara människor man känt i något år eller helt nya bekanskaper. När man tror att det bara kommer att fortsätta i en nedåtgående spiral så klipps spiralen av och man plaseras i en uppåtgående. Det är fantastiskt att få vara med om detta och jag är säker på att människor helt utan att veta om det blir kallade som ställföreträdande änglar. Alla som ler är inte lyckliga, inte heller alla som skrattar och alltid säger att allt är bra. Känner du att du vill sprida ett leende, prata med någon, ta en fika osv. så gör det, det kan vara ditt updrag som ängel. Jag kanske är ute och ror i helt fel eka just nu men så här vill jag tro att det är. Jag röstar för änglar, livet blir mycket mer spännande då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar