söndag 6 februari 2011

Upplysning tack. Meningslösa frågor behöver också svar.

Har funderat lite på Meningslösa frågor som t.ex
Finns det något annat ord för synonym?
Vart tar den vita färgen vägen när snön smälter?
Varför är det aldrig upptaget när man ringer fel?
Om en hartass bringar lycka vad hände då med haren?
Varför finns det inte kattmat med smak av möss, ekorre eller talgoxe?
Om jag säger -jag ljuger alltid, ljuger jag då?
Om jag skulle få upp Saaben i ljusets hastighet vad händer då om jag slår på strålkastarna?
Vilken är mörkrets hastighet? Varför måste man boka tid hos en sierska?, Varför heter det rusningstrafik när trafiken står nästan still?, Varför stavas inte palindrom lika dant baklänges? Ja detta är frågor som behöver svar, har ni något så lämna det i fältet för kommentarer eller så betrakta mig bara som en människa som använder fel del av hjärnan;) Ha ha där fick ni också något att tänka på11 nya frågor. Lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar